Πολιτική Επιστροφών

Προϊόντα

Ο χρήστης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Η ένδειξη διαθεσιμότητας δεν ανανεώνεται σε πραγματικό χρόνο. Επίσης οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ μπορεί να πραγματοποιηθεί στις εξής περιπτώσεις:

1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες λανθασμένα και με υπαιτιότητα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ πουλήθηκαν προϊόντα (λάθος στην παραγγελιοληψία, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λπ. . Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης αφού έχει παραλάβει. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς φθορές.

2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με υπαιτιότητα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ.). Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ . Σε περίπτωση αποδοχής της παραλαβής το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και συνεπώς δε θα προβεί σε αντικατάσταση. Επιπλέον σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν για αντικατάσταση και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία / αγορά.

Για τις περιπτώσεις 1 και 2 το χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν μπορεί να παρατείνεται πέραν των 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις 1 και 2 θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την απόδειξη αγοράς η οποία θα αναφέρει την ημερομηνία αγοράς. Στις περιπτώσεις (1 τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση στην δε περίπτωση 2 στην κατάσταση που παραδόθηκαν) όπου τα προϊόντα δεν επιστραφούν σε άριστη κατάσταση, τότε η εταιρία δεν θα προβεί σε αντικατάσταση.

Παραγγελίες

  • Διεκπεραίωση παραγγελιών – Πολιτική τιμών

    Με αυτοματοποιημένο τρόπο γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμες ώρες (11:00πμ – 14:00μμ) εκτός Κυριακής και αργιών. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ΦΠΑ).Το grammariosbikes.com διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Βέβαια ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του εμπορεύματος , το τίμημα το οποίο αναγράφονταν στους οικείους τιμοκαταλόγους γι’ αυτό το προϊόν κατά το χρόνο παραγγελίας.

    Παραγγελίες από το εξωτερικό γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννόησης

  • Επιβεβαίωση της παραγγελίας

    Μετά την παραγγελία του χρήστη /πελάτη η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ θα επικοινωνήσει με τον τελευταίο μέσω e-mail (στην υποδειχθείσα από τον πελάτη ηλεκτρονική διεύθυνση) ή / και αριθμό τηλεφώνου για να επιβεβαιωθεί η αγορά.

  • Ακύρωση παραγγελίας

    Μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία μόνο όσο βρίσκεται σε κάποιο από τα εξής στάδια “Αποθηκευμένη”, «παρελήφθη». Μπαίνοντας στο site στο πεδίο “Ο Λογαριασμός μου” μπορεί ο πελάτης πατώντας στο αντίστοιχο πεδίο “Ακύρωση” να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του.

  • Τροποποίηση παραγγελίας

    Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δε μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον επιθυμεί ο χρήστης πελάτης κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας, (όσο βρίσκεται σε ένα από τα προαναφερόμενα στάδια) και να επιλέξει εκ νέου τα προϊόντα.

  • Ύψος παραγγελίας

    Για την ασφάλεια αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του πελάτη/ χρήστη, ορίζεται μέγιστη ποσότητα παραγγελίας ανά προϊόν τα 15 τεμάχια και το ημερήσιο ύψος συναλλαγών του δεν μπορεί να υπερβαίνει τα €20000.

  • Διαθεσιμότητα προϊόντων

    Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παρήγγειλε πελάτης δεν είναι διαθέσιμα, θα επικοινωνήσει η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ μαζί του μέσω e-mail ή / και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να τον ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, έχει τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν τον ικανοποιεί, να ζητήσει την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία του μπορεί να εκτελείται κανονικά.

  • Παραλαβή παραγγελίας

    Η παράδοση του προϊόντος γίνεται μόνο στον αγοραστή και απαιτείται η επίδειξη στον ταχυμεταφορέα της πρωτότυπης ταυτότητας ή διαβατηρίου του αιτηθέντος την παραγγελία και η καταγραφή των προσωπικών του στοιχείων.

    Μετά την υπογραφή – αποδοχή του πελάτη-παραλήπτη του σχετικού Δελτίου Αποστολής, δεν θα είναι δυνατό να αναγνωρίζονται τυχόν επικλήσεις του για παραδόσεις.

  • Επιστροφή Παραγγελίας – Υπαναχώρηση Πελάτη

    Ο πελάτης έχει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, αν έχει κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Η ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ, από την πλευρά της, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποίαν ενημερώθηκε από τον καταναλωτή ότι αυτός υπαναχωρεί.

  • Μείωση αξίας προϊόντος

    Ο πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.